"Aydoğdu'nun Çiçekleri, Geleceğin Umutları"
· Proje kapsamında öncelikle proje yürütücüsü olan öğretmenlere proje hakkında bilgi verildi.
· Projenin bu ay içerisinde “Saygı” değeri ile başlamasına karar verildi. Her ay için diğer değerler belirlendi.
· Saygı değeri kapsamında “Saygı İçeren Davranışlar Listesi” hazırlandı. Bununla birlikte okul içi ve okul dışı davranışları kayıt altına alabilmek için takip çizelgesi oluşturuldu.
· Proje öğrencilere ve velilere anlatıldı. Aynı zamanda “Saygı İçeren Davranışlar Listesi” öğrencilere ve whatsapp uygulaması üzerinden velilere ulaştırıldı.
· Öğrencilerin okul dışında “Saygı İçeren Davranışlar” listesinden yaptıkları eylemler veli aracılığıyla öğretmenlere iletildi.
· Veliler tarafından iletilen bilgiler “Saygı Takip Çizelgesine” öğretmenler tarafından işlendi.
· Öğrencilerin saygı değeri kapsamında okul içi davranışları da “Saygı Takip Çizelgesine” kaydedildi.
· Proje yürütücüsü öğretmenler tarafından öğrencileri olumlu davranışlara güdülemek için Ayçiçeği panosu hazırlandı.
· Listede bulunan davranışlardan birini okul içinde uygulayan öğrencilerin isimleri, ayçiçeğinin içine yapıştırıldı. Listede bulunan davranışları okul dışında uygulayan öğrencilerin ise fotoğrafları, ayçiçeğinin dışına yapıştırıldı. Buradaki amacımız, öğrencilerin okul dışı davranışlarını teşvik etmekti.
· 1. Ve 2. Sınıf şubelerinden saygı değeri kapsamında takip çizelgesine göre en fazla okul içi ve okul dışı davranışı olanöğrenciler belirlendi.
· Her sınıfta öğrencilere saygı ile alakalı boyama etkinliği yaptırıldı. Bu etkinlikteki en güzel çalışmalardan birkaçı tişört baskısında kullanılmak üzere seçildi.
· Her sınıftan belirlenen öğrencilerle saygı değerini anlatan bir tişörtbaskısı yapıldı.
Bu tişört kazanan öğrenciye ödül olarak verildi. Aynı zamanda 1 ay boyunca öğrencinin tişörtü giyerek farkındalık yaratması sağlandı.